Əgər sifariş edilən məhsul müştərini əsaslı səbəblə qane etmirsə ( sifarişə uyğun olmayan məhsul isə, məhsulun üzərində fiziki qüsur varsa) qaytarış edə bilər və çatdırılma haqqı ödəmir . Ünvana çatdırılmış qüsursuz malı hər hansı səbəbdən sifarişçi almaqdan imtina edərsə çatdırılma haqqı sifarişçi tərəfindən ödəniləcək.
Müştəri online ödəmə etmişsə qaytarış aktı əsasında əlaqədar banka ödəmənin geri qaytarılması üçün müraciət edilir. Bankın daxili proseduruna uyğun olaraq pul müştərinin hesabına geri ödənilir.
Müştəri məhsulu təhvil aldıqdan 14 gün içərisində qaytrmaq istərsə:
- Müştəri qaytarmaq istədiyi məsulları kassa qəbzi ilə birlikdə orijinal qutusuna yerləşdirirək Binə T.M. yerləşən Rizalli mağazasına gətirir. Məhsul istifadə olunmamış və satışa yararlı olmalıdır əks halda qüsursuz mallar dəyişdirilmir və qaytarılmır. Məhsulda qüsur aşkarlanarsa qüsur firma hesabına aradan qaldırır və müştəriyə təhvil verir. Qüsurun aradan qaldırmaq mümkün olmazsa məhsul yenisi ilə əvəz olunur.
Məhsul geri alındıqdan sonra nəğd şəkildə ödəmələrdə pul nəğd olaraq kassadan müştəriyə geri ödənilir. Digər hallarda əlaqədar banka ödəmənin geri qaytarılması üçün müraciət edilir. Bankın daxili proseduruna uyğun olaraq pul müştərinin hesabına geri ödənilir.
- Qaytarışlar yalnız saat 9.00-17.00 ( bank kartı ilə ödənişlə qaytarılan məhsullar I-V günlər ) arası həyata keçirilir.